Wyprawa Darwina to strategiczna gra planszowa dla od 1 do 4 graczy oparta na mechanice umieszczania robotników. Podczas rozgrywki gracze będą odtwarzali wspomnienia Karola Darwina o jego przygodach na Wyspach Galapagos.
Wyprawa
Darwina
Przełomowe odkrycia Darwina ujęte w zasady
błyskotliwej gry euro z rozmieszczaniem robotników.
Euro uczta z historią w tle
Innowacyjny system rozwoju robotników, eksploracja wysp Galapagos, kolekcjonowanie okazów, morskie podróże, wielowymiarowa interakcja między graczami i wiele źródeł Punktów Zwycięstwa - wszystko to składa się na głęboko tematyczną i rozbudowaną mechanicznie grę planszową, która szturmem podbiła Kickstarter.
Twój wkład w teorię ewolucji
Wyrusz w podróż statkiem i przemierzaj wyspy Galapagos, aby odnaleźć nieznane wcześniej okazy roślin i zwierząt i przesłać je do muzeum do dalszych badań. Dzięki temu przyczynisz się do rozwoju Teorii Ewolucji.
Rozwijaj kompetencje robotników
Wiele typów akcji w grze wymaga od Robotnika zdobycia odpowiedniej wiedzy. Im lepiej jest przeszkolony, tym więcej potrafi zrobić i bardziej efektywnie. Dlatego rozwijaj wiedzę swoich Robotników.
Kombosy
Ta gra oferuje mnóstwo kombosów! Realizuj Cele, rozbijaj Obozy na wyspach, prowadź Korespondencję, otwieraj nowe pola Akcji, rozwijaj wiedzę Robotników, aby zyskiwać premie i jeszcze lepiej wykorzystać swoje tury.
Regrywalność
Dzięki modularnemu wykorzystaniu kafli Akcji Specjalnej, Misji HMS Beagle, Korespondencji, Celów i kart Załogi, każda rozgrywka jest inna i pozwala odkryć nową drogę do zwycięstwa.
Atuty:
- Zgrabne sprzęgnięcie tematyki z
zasadami.
- Hit kickstartera: niemal 17 tysięcy
wspierających, ponad milion euro.
- Świetna szata graficzna.
- Najwyższej jakości komponenty.
Zawartość:
- 1 plansza Główna
- 16 kart Załogi
- 56 żetonów Pieczęci
- 16 żetonów Wiedzy
Tymczasowej
- 12 żetonów Specjalnych
Pieczęci
- 16 żetonów Muzeum
- 16 żetonów Okazów
- 30 znaczników Badań
- 2 żetony Soczewki
- 40 żetonów Monet
- 12 kafli Misji
- 12 kafli Akcji Specjalnej
- 8 kafli Korespondencji
- 1 drewniany znacznik HMS
Beagle
- 28 kafli Celu
- 1 pomoc Gracza
- 4 plansze Gracza
- 12 drewnianych znaczników
Odkrywców
- 20 drewnianych znaczników
Robotników
- 20 drewnianych znaczników
Namiotu
- 16 drewnianych znaczników
Kostek
- 4 drewniane znaczniki Statku
- 46 żetonów Znaczków
- 24 żetonów Soczewki Gracza
- 8 kart Akcji Alfreda
- 8 kart toru Premii Alfreda
- instrukcja
- Liczba graczy
- 1
2
3
4 - Orientacyjny czas gry
- 60-120 minut
- Ograniczenia wiekowe graczy
- 14+